מאי 132014
 

120 משתתפים יקחו חלק בסוף השבוע באייס מול קאפ 2014, תחרות ההחלקה האמנותית הגדולה בישראל

מזג אוויר חם במיוחד צפוי להיות בסוף השבוע באילת, אבל הוא לא ממש צפוי להפריע לאליפות הגדולה ביותר שנערכת בישראל בהחלקה אמנותית על הקרח, האייס מול קאפ 2014, המתקיים זו השנה השנייה ברציפות בחסות עיריית אילת.

קניון אייס מול אילת הוא מתחם בילויים וקניות הגדול מסוגו בעולם, המשלב אטרקציות בידור, תרבות וקניות ייחודים ללא תקדים וללא הפסקה. במרכזו של הקניון משטח החלקה אולימפי בגודל של 1800 מטר, ומסביבו אלפי מקומות ישיבה לצופים.

לתחרות בסוף השבוע יגיעו 120 משתתפים בגילאים ובקטגוריות שונות מארבעה מועדונים שפעילים בארץ – אילת, מטולה, חולון ואשדוד. מקצה המוקדמות יתקיים בשישי בבוקר בין השעות 08:30 ל-13:00 ובשעה 17:00 יתקיים טקס הפתיחה ומיד אחריו תמשך התחרות. בשבת התחרויות יפתחו בשעה 09:30 בבוקר ויגיעו לסיומן בשעה 13:30.

אילת אשר ידועה כעיר השמש הנצחית, תופסת בשנים האחרונות תאוצה בכל הקשור בספורט וממצבת עצמה כקריית ספורט בינלאומית המארחת מדיי שנה עשרות תחרויות לאומיות ובינלאומיות כמו: טריאתלון, איירונמן, גביע הפדרציה בטניס, תחרויות שחיה במים פתוחים תחרות שייט בינלאומית, מרתון מדברי ועוד. מאז שנבנה קניון אייס מול, העיר גם תופסת מקום של כבוד בהחלקה אמנותית על הקרח.

לפני קצת פחות משנתיים הוקם בעיר בית הספר העירוני להחלקה וכבר יש בבית הספר 180 ילדים והמספר הולך וגדל מידי יום. את בית הספר מנהלת יוליה שייקו שיחד עם בעלה סרגיי שייקו מדריכה את התלמידים.

השניים הכירו בישראל, יולייה הגיעה לכאן מרוסיה עם רזומה עשיר בנבחרת רוסיה בהחלקה אמנותית, סרגיי הגיע עוד לפניה מבלארוס. אחרי 10 שנים של עבודה משותפת במטולה, ועם הקמתו של הקניון באילת, ירדו דרומה להקים את בית הספר הגדול בישראל להחלקה אמנותית.

התחרות בסוף השבוע, היא עוד צעד בדרך להפיכת אילת, כן דווקא אילת המזוהה עם שמש וים, למרכז ההחלקה האמנותית על הקרח בישראל, ומי יודע אולי יום יבוא ואחד מבני העיר ייצג את ישראל בזירות העולמיות.

 Posted by at 21:54

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן