נוב 252010
 

לטענת פרטנר החברה גובה קנסות יציאה רק מתוך אילוצי התחרות העסקיים עם המתחרות ■ יעקב גלברד: "פרטנר בעד תחרות חופשית המאפשרת ללקוחות בחירה חופשית" ■ פלאפון עדיין לא הצהירה באופן רשמי על צעדי החברה בעקבות החקיקה אך סביר כי החברה תיישר קו עם מתחרותיה

בהמשך לדיון היום בוועדת הכלכלה של הכנסת, לפיו יוגבלו קנסות היציאה בענף הסלולר בישראל, מודיעה כעת פרטנר  כי היא תבטל לחלוטין את קנסות היציאה בכלל מסלולי הטלפון שלה החל מ-1 בינואר 2011.

כך נמסר מפרטנר: "החל מינואר 2011 פרטנר לא תציע תוכניות בהתחייבות ולא תגבה קנסות יציאה לרבות אלה המתאפשרים בהצעת חוק ההסדרים בגובה של-8% מהחשבון החודשי הממוצע ללקוח". יעקב גלברד מנכ"ל פרטנר, הדגיש כי "החברה תומכת בהחלטת ועדת הכלכלה ובהמלצת השר משה כחלון. פרטנר בעד תחרות חופשית המאפשרת ללקוחות בחירה חופשית ותחרות הוגנת על לב הלקוח באמצעות שירות איכותי, מותג חזק וטכנולוגיה מתקדמת".

סלקום  מודיעה כעת כי גם היא תספיק לחייב לקוחות ותפסיק לגבות קנסות יציאה: "סלקום לא האמינה בעבר ואינה מאמינה גם היום בצורך לקשור הלקוחות שכן תמיד היתה לנו אלטרנטיבה עם וללא התחייבות. אנחנו מקדמים בברכה את הדיון בועדת הכלכלה והחל מ-1 בינואר נציע תוכניות שמתאימות להחלטת הוועדה", נמסר מהחברה.

סלקום נלחמה בהחלטה עד הרגע האחרון, וכעת היא נאלצת להתאים עצמה להחלטת הכנסת ולמהלך של פרטנר. פלאפון עדיין לא הצהירה באופן רשמי על צעדי החברה בעקבות החקיקה אך סביר כי החברה תיישר קו עם מתחרותיה.

פרטנר מתבטאת כבר תקופה ארוכה בעד ביטול קנסות היציאה, בהם היא נוקטת לטענתה רק מתוך אילוצי התחרות העסקיים עם המתחרות. מסלול Free שהשיקה פרטנר לפני מספר חודשים הם ללא התחייבות וקנסות יציאה. גם פלאפון נקטה השבוע במהלך דומה כאשר הפכה את מסלולי כרטיסי החיוג שלה, שהם ממילא בלא התחייבות, למסלולים זולים בחצי מהנהוג בשוק.

amitai.ziv@themarker.com

אמיתי זיו – דה מרקר

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן