נוב 102010
 

נמל תל-אביב כבר מזמן הפך לאבן שואבת למשפחות עם זאטוטים, הפוקדות את המקום בהמוניהן בעיקר בבוקרי שישי ושבת. למבקרים אלו כדאי להכיר את "המצחיקייה", אטרקציה נאה, היכולה לתפקד גם כמקום מפלט כשקריר או מטפטף.

המצחקייה , הנמצאת במתחם דיאדה בנמל, הוא מרחב המציע התנסיות רב-חושיות לפעוטות ולילדים. זהו חלל שבקלות אפשר להגדיר אותו "קסום" מבלי להגרר סתם לשימוש בקלישאות, קברניטיו טוענים שמדובר במתחם יחודי מסוגו בעולם,וגם אם התיאור הזה מעט מוגזם עדיין מדובר בבלוי שווה.

זה מתחיל במשחקים היחודיים: המבוכים והמסלולים שמוצעים בכל ג"ימבורי קיבלו כאן עיצוב משודרג והם עשויים מחבלים ולולאות פלסטיק, גם התאורה היא ענין מרכזי שימוש בגופי אור, המגיבים לתנועתו של הפיזית של הילד יוצרים תאורה רכה ומיוחדת שלא נהוג לראות במשחקיות דומות, וגם ממריצים את הילדים לפעילות פיזית המוזיקה נעימה, ויש מגוון מתקנים שיחזיקו את הילדים בעניין לפחות שעה-שעתיים.

את המתחם תיכנן ועיצב המעצב מושיק יוסיפוב, בעל תואר שני בעיצוב תפאורה והבעלים של סטודיו לעיצוב CREART – DESIGN המתמחה בעיצוב קונספטואלי מקיף של מתחמי חוויה המשלבים בתוכם אינטראקציה עם הקהל, התוצאה היא חלל משחקים שנראה כאילו עוצב לגדולים, אבל למעשה הוא מזמין ביותר גם עבור ילדים.

המקום מיועד לילדים מגיל לידה ועד תשע, ההורים יכולים לנפוש בינתיים בבית הקפה הצמוד.

המצחיקייה בבית דיאדה בנמל ,פתוחה כל יום מ 9.00 ועד 19.00  חוץ מהימים בהם מתקימות הצגות או ימי הולדת, וזאת אפשר לברר בטלפון 1-700-700-815.הכניסה תעלה 40 שקל לילד בלווי שני מבוגרים.

תהל בלומפלד ( מסלול, ידיעות אחרונות )

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן