ינו 292012
 

שר התקשורת והרווחה משה כחלון (ליכוד), הודיע אתמול כי הקריטריונים שנקבעו לדיור הציבורי על ידי שר השיכון אריאל אטיאס (ש"ס) ישונו בקרוב ויכללו מתן הטבות גם לאנשים עובדים. "שר השיכון יצר קריטריונים שלא היו פה מעולם לסיוע ממשלתי בדיור, היו לו כוונות טובות, אבל הקריטריונים האלה ישונו לטובת אנשים עובדים, "אמר השר כחלון בראיון לתוכנית "פגוש את העיתונות" (ערוץ 2) והבהיר:"ראש הממשלה הודיע שיסייע לאנשים עובדים".

עם זאת השר כחלון דחה את הביקורת הקשה על הקריטריונים שהוצגו בשבוע שעבר על ידי שר השיכון. "לשר אטיאס היו כוונות טובות מאד, והוא "חטף"גם מהמגזר שלו, כיוון שלראשונה יש התייחסות לאנשים אחרי השרות הצבאי", אמר השר כחלון.
בתשובה לשאלה, האם שנוי הקריטריונים יגרום למשבר קואליציוני, אמר כחלון, "החרדים זקוקים לפתרונות, הערבים צריכים פתרונות כך גם החילוניים. זה לא יהיה משבר ראשון, וגם לא אחרון. אני מאמין שימצאו את הדרך כדי לשפר את הדרך, לא כל דבר צריך להסתיים במשבר".
 
ליאור נוביק (פוסט)

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן