ספט 202010
 

ועוד אפשרוית בחול המועד:

פסטיבל עכו: תשעה מחזות ישראליים מתמודדים על הפרס הראשון, 65 מופעי פרינג מרחבי העולם ובהם תיאטרון רחוב, מופעי קברט וסימפוזיונים של יוצרים. מתי ? 26- 29 בספטמבר. איפה ? העיר העתיקה עכו.כמה עולה? 75 שקלים למופע. יש הנחות לחיילים, לתושבי עכו ולצעירים מתחת לגיל 21.

פסטיבל לילות שאן: בגן הלאומי בבית שאן ב-26–28, הופעות בהם בין היתר מארחת הזמרת היווניה גליקריה את בועז שרעבי ,מופע טברנה עם יהודה אליאס, אביבה אבידן, והזמרת הסינית חה חוי שמארחת את דוד דאור, כמה כסף? מ- 50 עד- 110 שקלים.

פסטיבל בת-ים: תיאטרון רחוב,לצד ביאנלה לאדריכלות נוף עירוני יאכלסו את רחובות העיר. מופעי מוסיקה ותיאטרון מהארץ ומחו"ל מופעי ליצנות מיצגי סאונד ותמונות ומגוון דגמים ארכיטקטוניים. מתי ? 26–28 בספטמבר. כמה עולה ? כלום מלבד הפעילויות לילדים שיעלו 20 שקל.

פסטיבל רנסנס : חגיגה מוסיקלית שמוקדשת למוסיקה של ימי הביניים, מקופת הרנסנס ובברוק, מופעים של מקהלות והרכבים מהארץ ומחו"ל. מתי ? 27-28 בספטמבר. איפה ? בגן הלאומי מבצר יחיעם שבגליל. מה ההוצאה ? 30 שקלים לפסטיבל ו-90 שקלים למופע הפתיחה "אש קלטית".

פסטיבל ווקאלי: מופעים מוסיקלים, תחריות זמר,וסדנאות בהדרכת מנצחים. מופע הפתיחה יכלול את מירי אלוני, מירה עוואד,וחבורת הזמר של נצרת עילית בניצוחו של יאיר קלינגר.קונצרטים של התזמורת הקאמרית הישראלית, מופע של אחינועם ניני, ומופעי מקהלות וחבורות זמר. מתי? 26-29 לחודש זה, החשבון, בין 30– ל-90 שקלים, ואיפה כל אלו ?  ברחבי נצרת עילית, ובכנסיית סנט גבריאל בנצרת.

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן