מרץ 122013
 

כמדי שנה, סמוך ליום השנה לנפילתו של כתב קול ישראל אילן רועה ז"ל בדרום לבנון, יעניק גם השנה מנכ"ל רשות השידור, יוני בן מנחם פרס לעיתונאים מצטיינים במערכת החדשות של "קול ישראל".

פרס מנכ"ל רשות השידור לכתב המצטיין ע"ש אילן רועה ז"ל,יוענק השנה לכתבים: בני דודקביץ' – כתב "קול ישראל" לענייני בית הנשיא תרבות, מוסיקה פופלארית, ולבני טיטלבום – כתב "קול ישראל" לענייני העם היהודי והתפוצות וכן את התקשורת הישראלית, מגיש ועורך משדרים ויומני חדשות.

טקס הענקת הפרס לזוכים השנה יערך ביום ראשון, 17 במרס, באולם החדש שבבית הספר ללימודי ירושלים של יד יצחק בן-צבי בשכונת רחביה בירושלים. בטקס יוצגו הישגיהם העיתונאיים של הזוכים בפרס לצד מחווה לזכרו של אילן רועה, שהפרס נושא את שמו. בטקס תופיע שלישיית גרמ"י (ג'- רק מוזיקה ישראלית), שחבריה הם קרייני קול ישראל: יוסי קאופמן, דן עופרי ודני שגיא. כתב קול ישראל בצפון, עידן אבני, יביא את הדיווח שאילן רועה ודאי היה שמח להביא למאזיני הרדיו על שפע המים בכנרת ובנחלים. את הטקס ינחו ליאת רגב ואיזי מן.

בני דודקביץ' על מסירותו וחריצותו בסיקור של נשיא המדינה והאירועים המתקיימים במשכן נשיאי ישראל וכן בסיקור פעילותו את עולם המוזיקה והפופ.

בני טיטלבאום על מסירותו וחריצותו בעריכה ובהגשה של משדרים ויומני חדשות ועל הגשר שפתח בתוכניותיו לנעשה בעולם היהודי.

אילן רועה נפל ב-28 בפברואר 1999 בעת שהצטרף – ככתב קול ישראל בצפון – לשיירתו של מפקד יחידת הקישור לדרום לבנון, תת-אלוף ארז גרשטיין. מטען צד שהופעל לעבר השיירה הביא למותם של אילן רועה, ארז גרשטיין, הנהג רב-סמל בכיר עימאד אבו ריש והקשר עומר אל-קבץ. מיד לאחר מותו הכריזה רשות השידור על פרס שיוענק מדי שנה לכתבים, לעורכים ולאנשי מערכת מצטיינים בתפקידם העיתונאי ואשר ינציח את מסירותו בשליחותו עם המיקרופון ומכשיר ההקלטה של קול ישראל.

מנכ"ל רשות השידור, יוני בן-מנחם: ברשת ב' של "קול ישראל" יש כתבים מצטיינים העושים את העבודה העיתונאית בנאמנות ובחריצות. בני טיטלבאום ובני דודקביץ' הוכיחו בשנה האחרונה את יכולתם העיתונאית ותרומתם הרבה לשידור הציבורי ואנו גאים בהם".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רשות השידור.

 Posted by at 10:31

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן