מאי 272012
 

פותחים את הקיץ בפיוט מיוחד, 8-1 יוני 2012 במוזאון מגדל דוד.
כל המידע באתר מוזיאון מגדל דוד www.towerofdavid.org.il ובדף הפייסבוק.
פרטים והזמנת מקומות בטל. 6265333- 02 וגם 2884* הזמנת קבוצות בטל. 02-6265327

מומלץ להרשם מראש.

יום ראשון 3.6.2012 בשעה 20:30 מחיר כרטיס: 80 ש"ח.
"שהקול נהיה בדברו" מופע מוזיקלי המשלב פיוטים, קטעי תפילה ומוזיקה מעדות ישראל השונות, בניצוחו של אריק רודיך. מאיר בנאי, עליזה ודין דין אביב, מרק אליהו, יהודה סעדו, ז'אנט יהודיאן רוטשטיין, שירלי צפרי, אליה מויאל, מקהלת "קנטבילה" והחזן ישראל רנד במופע מוזיקלי מיוחד בחצר המצודה המרהיבה.המופע מתקיים במסגרת פסטיבל ישראל

קונצרט ייחודי המאגד תחת קורת גג אחת מורשת של פיוטים וקטעי תפילה, מוזיקה ליטורגית מקורית ומוזיקה מן המקורות של עדות ישראל השונות: התימנית, הפרסית, האשכנזית, העיראקית והספרדית (אנדלוסית). המופע יבטא מרקם מעורב של סגנונות מוזיקה מודרנית (רוק, ג'אז ומוזיקה אלקטרונית) יחד עם מוזיקה אתנית ואותנטית.

נגנים: אריק רודיך – קלידים, חיים רומנו – גיטרות, מארק אליהו – קמנג'ה, סניל ואמיל קרויטור – כינור, ארז מונק – כלי הקשה, אמיתי פריינטה – גיטרה בס.

ימי חמישי 28,21,14,7 ביוני בשעות 18:00-19:30אירועי "כמעט לילה" כלולים במחיר הכניסה למוזאון 30-15 ש"ח.

"כמעט לילה" ביקור במוזיאון בשעות בין הערביים בשילוב מופע מוזיקלי תחת כיפת השמים, בין שרידים ארכיאולוגיים וגן מטופח, באווירה הקסומה של ערב טרם לילה. המוזאון יפתח באופן מיוחד בימי חמישי של חודש מאי ברציפות מהשעה 10:00 ועד 19:30. ברחבה המרכזית, לצד בית הקפה, יופיעו הרכבים במוזיקה חובקת עולם.
האירועים מתקיימים בשיתוף הרשות לפיתוח ירושלים במסגרת 'לילות העיר העתיקה'

ימי חמישי 28,21,14,7 ביוני 19:30-17:00. מתאים לילדים בגילאי 5-10 מחיר לילד: 35 ₪ להורה: 25 ₪

'חמישי משפחתי': אחר הצהריים לכל המשפחה בתערוכה "ירושלים בארבע ידיים" 

פעילות מיוחדת בתערוכה צבעונית וססגונית, המציגה את יצירתם המשותפת של האומנים עמנואל לוצאטי וג'וליו ג'יאניני, את סיפור מאחורי הקלעים של יצירתם ואת אוסף סרטיהם המרהיבים. בפעילות המודרכת בתערוכה ניכנס עם הילדים לתוך עולם הפנטזיה, הצבע והתנועה, נגלה איך הופכים איורים לדמויות מלאות חיים, נהפוך בעצמנו לבובות תיאטרון, נעצב תחפושות ססגוניות ונלמד על ההיסטוריה הצבעונית של ירושלים. לסיום נכין בסדנת יצירה 'ארמון תיאטרון' תלת ממדי – למזכרת.

מוצאי-שבת בשעה 21:00 ו 22:00 ימים שני, רביעי וחמישי בשעות 20:30, 21:30 ו 22:30 מחיר: 45-55 ₪.
החיזיון הלילי

לצלילי מוזיקה מקורית נגלה סיפורה של העיר ירושלים בדימויי ענק עוצרי נשימה של מציאות מדומה. "החיזיון הלילי" עשוי בטכניקה של "אחיזת עיניים" ועוטף את הצופה בחוויה רב חושית יחידה מסוגה. על אבני חצר המוזיאון, מסופר מכל עבר, סיפורה של העיר ירושלים ותולדותיה לאורך 4,000 שנה בצבעוניות כובשת, צלילים ממגוון תקופות וקולות מימים עברו.

החיזיון מתקיים תחת כיפת השמים. נא להצטייד בלבוש חם. משך המופע כ 45 דקות.

ראשון-חמישי 16:00-10:00 ושבת 14:00-10:00 התערוכה פתוחה בשעות פעילות המוזאון וכלולה במחיר הכניסה

התערוכה "ירושלים בארבע ידיים"

קרוב לעשרים שנה מוצג במוזאון מגדל דוד סרט האנימציה 'ירושלים', פרי יצירתם של עמנואל לוצאטי וג'וליו ג'יאניני.
הסרט מגולל את סיפורה של העיר, ועוקב אחר ההיסטוריה המפותלת שלה בשפת אנימציה ייחודית. בתערוכה, "ירושלים בארבע ידיים" יוצגו מיטב הסרטים של שני האמנים, צילומים המתארים אותם בעבודה משותפת וסרטוני הדגמה של שיטת העבודה שלהם שנוצרו על ידי יוצרים ישראלים. לצד אלו יוצגו העבודות המקוריות של לוצאטי ששמשו ליצירת הסרטים והסרטונים כגון קולאז'ים, איורים, סקיצות, מגזרות של דמויות, רקעים ועוד. אוצרות: ליאת מרגלית ותמר גיספאן-גרינברג. עיצוב התערוכה: סטודיו Dag.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שירלי יצחקי יחסי ציבור.

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן