פבר 142012
 

בימים אלו, עובדים במתחם הרכבת בירושלים, בטמפרטורה של 10 מעלות מתחת לאפס, עשרות אמנים, פסלים, תאורנים, מעצבים ובנאים סינים, המקימים את עיר הקרח בבירה, לקראת פסטיבל הקרח הבינלאומי הראשון בישראל.

עיר הקרח, שעליה פורסם לראשונה ב"ישראל היום", תיפתח לקהל הרחב ב-6 במארס, ותפעל עד סוף חודש אפריל, על שטח של 1,500מטר. הקומפלקס הענק יכלול כמה מתחמים, ובהם אתריה הייחודיים של ירושלים, דוגמת מגדל דוד וטחנת הקמח של מונטיפיורי במשכנות שאננים והכל כמובן-מקרח.
גם הילדים יוכלו להתרשם מהמיזם שבו יוצגו גם דמויות מהספרות, כמו "דירה להשכיר" ו"מיץ פטל" כחלק ממתחם עולם החיות וספורי ילדים. כמו כן יוקם חלק שיוקדש לפנטזיה ובו פסלי קרח מהאגדות עמי ותמי, שלגיה וסינדרלה. האטרקציות הנוספות שיוצאו למבקרים כוללות משטח החלקה על קרח, מגלשות קרח מיוחדות שבהן הילדים יוכלו לגלוש ולמבוגרים, בר קרח, שישלב פסלי קרח של אמנים ירושלמים. כדי לעבור את הסיור בנעימים, המבקרים יוכלו לקבל מעילים שיגנו עליהם מהקור המקפיא עם כניסתם.
"מהפכת תרבות בירושלים תשבור שיאים חדשים השנה" אומר ראש העיר, ניר ברקת, שהחליט להפוך את עיר הקרח למסורת שנתית בחודשי החורף. "פסטיבל הקרח הבינלאומי מהגדולים בעולם מצטרף לדשימת הפסטיבלים המובילים בעיר, שכבר רכשה שם בינלאומי כדוגמת פסטיבל האופרה ופסטיבל האור", סיפר ראש עירית ירושלים ניר ברקת.
 
יורי ילון (ישראל היום)
 

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן