נוב 072011
 

מראה נדיר במחוזותינו נצפה אתמול, כאשר עשרות אמריקאים, לבושים במעילי עור, רכבו באיטיות על אופנועי הארלי דיוודסון כבדים, ממחלף לטרון לעבר הכותל המערבי.

האפנועים שייכים לקבוצה המכנה את עצמה M25, המורכבת מנוצרים אוונגליסטים שהחליטו להקדיש את עצמם למסעות תמיכה בחיילים מקומיים, כמו גם ביוצאי צבא אמריקאים בכל רחבי העולם.

במסגרת האירוע הנוכחי אשר כונה "הריצה לחומת ישראל", חילקו חברי הקבוצה בנדנות לחיילי צה"ל, ושתלו עצים כאות הוקרה לחללי מערכות ישראל.

"אם אתם רוכבים על אופנוע , תחשבו איך זה לרכב במקום שישו היה יכול להניח את רגליו הקדושות", נכתב בקול קורא שפורסם לפני כמה חודשים באתר הקבוצה, וזכה השבוע להיענות מרשימה.

שלום אלמוג, שסייע בהבאת הקבוצה לישראל ובאירוח החברים, פירגן לחברי הקבוצה ואמר להם "זה לא סיור ולא טיול, אלא מחווה של אהבה. אנחנו אוהבים אתכם ואת הרעיון שאתם מייצגים, ואת הנוצרים באשר הם. נעשה כל מה שנוכל כדי שהמסע הזה ייזכר כחוויה טובה".

סער ורדי (פוסט)

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן