ספט 252011
 

רוצה זיכיון להפעלת דוכן מכירות בטיילת של טבריה? אין בעיה. הגש בקשה לחברה הכלכלית של העיריה, ואל תשכח לפרט את העבר הפלילי שלך. הוכחת שאתה עבריין לשעבר, דרכך לדוכן סלולה.

46 דוכנים כאלה כבר פועלים בטיילת העירונית ואת כולם מפעילים עבריינים לשעבר שריצו את עונשם וזכו להיכלל בפרויקט השיקום הייחודי של העירייה.

בדוכנים מוכרים בעיקר מזכרות ופרטי לבוש לתיירים ולעשרות אלפי הישראלים הגודשים את הטיילת שעל חוף הכנרת מדי שנה.

בעירית טבריה הסבירו כי מדובר בפרויקט שיקומי וככזה, הוא פטור מהוצאת מכרז פומבי. "החלטנו לסייע לעברינים לשעבר תושבי העיר אשר שילמו את חובם לחברה ונסמכים על שולחן שירותי הרווחה", הסביר דובר העיריה, אלי סבתי. "הסיכוי שלהם למצוא מקום עבודה קבוע במגזר בפרטי אינו קיים, והאלטרנטיבה היא שהם ישארו בפשע. ראש העיר עובד זוהר, החליט לתת להם להתפרנס בכבוד בתוך פיקוח צמוד כדי שהציבור לא יפגע. לדברי סבתי, העברינים משתפים פעולה עם פקחי העיר, ולא נרשמו בעיות בהפעלת הדוכנים. בד בבד, הופעל עבור 18 עבריניים אחרים, פרויקט שיקום נוסף שבו מועסקים בגינון העירוני. "שימצאו האתרים המתאימים בעיר נשקול בחיוב מתן זכיונות נוספים לעבריינים".

דני ברנר (ישראל היום )

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן