ספט 192011
 

איזה כיף זה לקבל שרות טוב !

אולי הסטנדרטיים אליהם הורגלנו במשך שנים של שרות ישראלי, הפכו אותנו לציניים וחשדנים אך בכל זאת יש צדיקים בסדום.

אני רוצה לשתף אתכם במקרה שקרה לי לפני 3 שבועות:

לפני קצת יותר משנה רכשתי ברשת מחשבים גדולה המתהדרת בלוגו של חיפושית, משטח קרור למחשב נייד. קצת לפני שתמה שנת האחריות, פסק המאוורר מלפעול. חשדתי במשטח הקירור ומכיון שכהרגלנו בקודש , רובנו נוטים לדחות הכל לרגע האחרון ואולי קצת אחריו, כשבוע מיום תום האחריות לקחתי את המשטח לסניף הרשת בהרצלייה.

המשטח נבדק באמצעות כבל חלופי (כיוון ששכחתי להביא את הכבל המקורי) ונמצא תקין , ולכן נתבקשתי לשוב עם הכבל המקורי והמשטח לבדיקה נוספת.

חזרתי לאחר מספר ימים עם המשטח והכבל ותוך כדי בדיקת הצמד-חמד, נוכחתי כי הכבל עבר "שינוי מבנה" תודות לשיניו של הכלב שלי. ציינתי זאת בפני צוות החנות וביקשתי לעדכן אותי בעלות של כבל חדש כי הבנתי כבר כי הבעייה אינה תקלת ייצור.

למחרת קיבלתי שיחת טלפון כי הכבל הגיע לחנות וכי אני מוזמן לאספו. הגעתי לחנות, בדקנו אכן כי התקלה נפתרה וכששאלתי לעלות הכבל, נעניתי ב"הכל בסדר, סע לשלום".

 

אז מה אתה אומרים ? נכון שיש תקווה ?

 

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)