יונ 272011
 

תולעת ספרים? קטן עליה. אלופת הקריאה בספריות העירוניות בירושלים היא נועה פוריס, תלמידת כיתה ב' בבית הספר רמות ממ"ד, שקראה יותר מ-600 ספרים מאז שבוע הספר אשתקד.

את הספרים שאלה נעה בספרייה העירונית ברמות, והכי היא אוהבת לקרוא מיתולגיה יוונית לילדים לצד ספרי הרפתקאות ומדע לילדים. לאור הישגיה המיוחדים, קיבלה נעה אות מיוחד מראש העיר ירושלים ניר ברקת.לדבריה, מספר הספרים שקראה גדול עוד יותר. "קראתי בערך 25 ספרים בשבוע, כי זה מפתח לי את הדמיון. בגיל 4 קראתי את הספר הראשון, אבל עכשיו אני אוהבת לקרוא את הרי פוטר,כי זה מיוחד ומפחיד ואני כמעט לא מצליחה לישון אחרי שאני קוראת את זה". בין ספר אחד למשנהו, נעה מוצאת זמן גם לחוגי בלט והתעמלות קרקע ולומדת בבית ספר למחוננים. "ילדים חושבים שספרים זה משעמם אבל ספרים מעניינים מעשירים את אוצר המילים ומי שרואה הרבה סרטים נהיה טיפש, אני רוצה להיות סופרת ולהמשיך את הסידרה של הרי פוטר", אומרת נעה.

למקום השני בקרב שיאני הקריאה היגיעה אלומה עציון, תלמידת כיתה ה בבית הספר יהודה הלוי, שקראה 450 ספרים במהלך השנה. למקום השלישי הגיע עילם אלבשן, תלמיד כיתה ג' בבית הספר קשת, שקרא 300 ספרים.

יורי ילון (ישראל היום )

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן