מאי 242011
 

תשמעו סיפור.

כמה נהגים אתם מכירים שיש להם למעלה מארבעים שנה רשיון נהיגה ואף פעם לא קיבלו דו"ח משוטר ? עד השבוע אני הייתי האיש. מה גם ששנים הרבה הייתי מורה נהיגה כך את החוקים, ואת התמרורים אני מכיר היטב, אבל לפעמים גם הכהן הגדול בבית המקדש לפי המקורות היה עושה פה ושם עבירה, אז לפי הכתוב היה רוחץ במקווה פעמיים, שם שק אפר על ראשו, ודן את עצמו ליומיים של צום, שזה יותר חמור מצום יום הכיפורים, יותר מצום תשעה באב, או צום תענית אסתר שזה הצום היחידי שהדודה סוניה היתה מקיימת בדביקות, כי אחרי שתלו את המן, ואחשורוש נשלח לגלות, בדק האורולוג של שושן הבירה את אסתר המלכה, ונתן לה פתק שאומר שהמלכה אסתר יותר בתולה מאי פעם (דברי הימים ב" עמוד 315 למטה )

עם נתונים כאלו תפס אותנו ר"סר 1102409 זוהר טל, שעה שיצאנו מהחנייה התת קרקעית בקניון "לב אשדוד" התבוננו היטב לכל הצדדים , הכביש היה ריק אבל פס הפרדה שאינו מאפשר פנייה שמאלה. מיהרנו לצהריים עם יפעת, ולא לקחנו בחשבון את הרסר זוהר שישב במכונית המשטרה ורק חיכה שאיזה נחשון יפנה שמאלה ויתפס בחכה המשטרתית.

יש לציין שרס"ר זוהר, דיבר בנימוס, ושעה ארוכה הסביר לפסיכי כמוני איך, מה ולמה, יש תמרור ד-14 מסומן על הכביש ובכך שעברת על תקנה 22 ( א ) לתקנות התעבורה 5512.

אחרי הסבר ארוך שאני ממהר לצהרים, אומר פתאום הרסר זוהר, "תשמע, אם באמת אין לך שום עבירת תנועה ,תקבל ממני רק אזהרה מוקדמת". יופי, אמרנו כי באמת אף פעם לא קיבלנו שום דו"ח, משום שוטר על עבירת תנועה, ואפילו מתאונת הדרכים שהיינו מעורבים בה בשנות השמונים, יצאנו זכאים עם סובארו חדשה.

נכנס ר"סר זוהר למכונית המשטרתית, היום הכל במחשב, הביטוח, הטסט, שנת הלידה ושמות העדים בחתונתך, יושב לו רסר זוהר ולא מאמין שום עבירת תנועה ל"מנייאק" הזה, אבל פתאום אורו עיניו:"תשמע,תשמע" ,אומר החוק בלבוש שוטר, בשנת 2007 עברת את הכביש מלפני  "המשביר לצרכן" ,וקיבלת דו"ח מפקח עירוני ממושקף, שבשבתות הוא סדרן בכדורגל, עברת במקום שבו אין מעבר חציה ושילמת 70 שקלים, אז אתה עבריין בדימוס,ואני כותב לך דו"ח שיכניס למדינה מוקפת האויבים שלנו ,כמה גרושים לתפארת, כמו שאומרים מדליקי המשואות", אבל אנחנו דיברנו על עבירת תנועה, ותנועה זה רכב ולא ניענוע ידיים במעבר חצייה, אתם חושבים שזה עזר? שום כלום. רסר זוהר רשם 250 שח, ובטופס כתוב "שילמת את הקנס, רואים אותך כמי שהודה באשמה בפני בית המשפט, והורשע, וגם נשא את עונשו. נזכרנו בנשיא קצב,תראו שהוא עוד ייצא זכאי אבל אנחנו לעולם לא.

נסענו כחוק לאכול צהריים, "בסי-מול", כל המקומות בחניה התת קרקעית היו תפוסות. נזכרנו בגשש החיוור "תגיד, השוטר אוהב את האזרח? -בטח אוהב, אז למה הוא אומר ככה ועושה אחרת, בשביל זה הוא שוטר ואתה לא.

לפחות יפעת הגיעה בזמן

 

יהודה נחשון

 

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן