דצמ 262010
 

רוצה לדחות מילואים? לקבוע פגישה עם המג"ד, מעכשיו תוכל לעשות זאת דרך האינטרנט.

עד היום הליך פשוט של שינוי כתובת של מילואימניק יכול היה להתארך ימים רבים, ולדרוש טלפונים רבים למשרדי הקישור, אך אתר חדש יאפשר בקרוב לחיילי המילואים לקבל שירותים נפוצים כמו אישור צו קריאה למילואים, עדכון פרטים אישיים, בקשה לראיון עם המפקד, בקשה לוועדה רפואית, הורדה של טפסים נחוצים ועוד.

במסגרת פיילוט מיוחד שנערך בימים אלו בקרב חיילי מילואים של פיקוד העורף, שלח חיל השלישות לבתיהם של המילואיניקים בפיקוד איגרת המסבירה כיצד לפנות באינטרנט,כדי להרשם לשירות, נדרשים החיילים לשלוח בקשה , ולאחר מכן יקבלו קוד אישי המאפשר להם להכנס לאינטרנט.

"זו מהפכה של ממש", הסביר גורם בכיר בחיל השלישות,"עד היום היה צריך למלא את הכל בטפסים ידניים ולפעמים אפילו להגיע למשרד היחידה בשבל דברים פעוטים, עכשיו אפשר לעשות זאת בלחיצת כפתור, להערכתו, בסוף הפיילוט תוטמע המערכת, ותהיה נגישה לכל חיילי המילואים עד אמצע 2012".

בנוסף, בימים אלו נכנסה המערכת הנקראת "מוקד מושלם," למספר מאוגדות המילואים, מדובר במוקד טלפוני שמספק מענה טלפוני לאנשי המילואים בתוך פחות מדקה, גורם בכיר בשלישות ציין כי עד סוף השנה הבאה ה מערכת תותקן בכל האוגדות בצה"ל. כשאיש מילואים מתקשר יש מערכת ממוחשבת שמנתבת אתה שיחות ויודעת להפנות אותן לגורם הרלוונטי.

באמצאות שיחות הטלפון אפשר לסגור 60-70 אחוז מהפניות.

לילך שובל (ישראל היום )

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן