ספט 272010
 

מליוני אנשים מאמינים שאנחנו לא לבד ביקום, ושלא רחוק היום שבו יצורים תבוניים מכוכב אחר ייצרו קשר עם האנושות, גם באו"ם נערכים לאפשרות הזאת, אך מעתה לחייזרים שינחתו בכדור הארץ ויבקשו לדבר עם המנהיג תהיה כתובת רשמית.

קוראים לה ד"ר מזלן עות'מאן והיא אסטרופיזיקאית ממלזיה עדין לא מוכרת,המשמשת זה כשלוש שנים יו"ר הסוכנות של האו"ם לעניני החלל החיצון (יונוס"ה).

בשבוע הבא היא תכריז בוועידה בלונדון על תפקידה החדש מטעם האו"ם, ותהיה נציגת האנושות שאחראית לתיאום כל ביקור של חוצנים בכדור הארץ.

החיפוש המתמשך אחר חיים תבוניים מחוץ לכדור הארץ מחזק את התיקוה שיום אחד האנושות תקבל מסרים מחייזרים, אמרה עות"מאן ל"סאנדיי טיימס" כשה זה יקרה,כדאי שתהיה לנו תגובה מותאמת היטב שלוקחת בחשבון את כל העינינים הרגישים הקשורים לסיפור הזה"

מפגשים דיפלומטים עם חייזרים אינם העניין היחיד שעליו מופקדת עות"מאן בת ה- 58, הסוכנות הקטנה שבראשותה, אשר ממוקמת בוינה בירת אוסטריה, אמורה גם לתאם את תגובת האנושות אם יתגלה שאסטרואיד קטלני נמצא בדרכו לכדור הארץ.

סוכנויות הידיעות

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן