אוג 312010
 

עיתון "ישראל היום" ועמותת "תכלית", החליטו לארגן את מבצע אמץ משפחה לחג. כל משפחה יכולה לתרום סל מזון  שינתן למשפחה נצרכת. עד היום היתה היענות מצד הציבור לתרום, והמבצע צובר תאוצה עד כדי כך, שהשבוע קיבלו בעמותה פניות מישראלים המתגוררים בחו"ל המבקשים גם הם לתרום סלי מזון עבור משפחות נזקקות. "יש אנשים בחו"ל ששמעו עלינו כבר במבצעים  קודמים שעשינו", אומר מנכ"ל  העמותה אהרון כהן. לדבריו יש תורמת מאריזונה שמחכה כל חג לטלפון שלנו, וכל חג היא תורמת סל מזון, ואחד התורמים, צעיר המתגורר בברצלונה, פנה השבוע שוב כדי לתרום לקראת החג. וכמו משפחה מנוי-ג'רסי אשר ביקשה לממן למשפחה שלמה את המזון לחג.

מהעמותות השונות מתקבלים דיווחים על קשיים לרכוש מוצרים כמו פירות וירקות בשל עליית המחירים. בתכלית סופרים לאחור בדאגה את הימים לקראת החג, אומר מר כהן, ואנחנו מבקשים מהציבור לעזור ולסייע  כי בלעדיכם לא נוכל לסייע לכל הפונים ומי שרוצים לאמץ משפחה באופן ישיר  או לתרום סל לחג אנא פנו בטלפון 1-800-200-606 ותבואו על הברכה.

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן