מרץ 272010
 

טוב, אז אולי מתחשק לכם לעשות ניסוי אנתרופולוגי קטן שחלקכם בודאי שמע עליו ?
לא יודע מה לגביכם אבל כבר מזה זמן רב אני עסוק בהתלבטויות לגבי האופן בו אני יכול לתרום על מנת להפוך את העולם למקום טוב יותר עבור כולנו. אז ראשית סופ-סוף הגשמתי חלום קטן והקמתי את הבלוג הזה בשם "רק דברים טובים" המתווסף לבלוגים ופורומים אחרים אשר אינם מאפשרים את כניסתם של ידיעות לא נעימות לבין דפיהם.
למרות חשיבותו של כלי זה (הבלוג )בעיני, המשכתי לחפש כלי מהיר ואפקטיבי יותר על מנת להגדיל את חלקו של הטוב והיפה בעולמינו. מצאתי איפוא כי הכביש , המקום בו רובנו מוצאים פורקן לאגרסיות שלנו, הינו המקום האידיאלי,לטעמי,להתחיל בשינוי.

אולי תופתעו לגלות הבעות פנים חדשות,מקוריות וחייכניות כאשר תתחילו לעצור יותר לפני מעברי חציה (גם כאשר הולכי הרגל עדיין לא הורידו רגל אל הכביש וכפו עליכם מתן זכות קדימה ע"פ חוק ) אלא המתינו בסבלנות לכם הנהגים. חלקם של הולכי הרגל יתייחסו לביטול למחווה אך רובם יחייכו אליכם בהערכה או יביטו בהשתאות לתוך עינכם , ומתוך הנחה שחלקם ,הינם גם נהגים בעצמם,אולי גם ישחזרו את המעשה הכמעט נדיר שנעשה במיוחד עבורם, בבואם לשבת מאחורי גלגל ההגה או לאחוז בכידון של אופנוע.

אל תסתפקו במעברי חציה: ישנם צמתים בהם ניתן לתת זכות קדימה גם אם אינה מתחייבת ע"פ חוק. אם אתם ממש "אמיצים" תנסו לוותר על מקום חניה שמצאתם לאחר מאמצים רבים עבור מישהו אחר. קחו דוגמה מציבור האופנוענים (שגם עבדכם נמנה על חבריו) בכל הקשור להגשת עזרה לחבר בצד הדרך. לא תתקל ברוכב אופנוע או קטנוע העומד בצד הדרך זמן רב לפני שרוכב אחר יעצור לידו על מנת להגיש עזרה. ומה עם נהגים התקועים בצד הדרך ? או ברמזור לפנינו? אפשר לצפור להם בחוסר סבלנות אך אפשר גם לצאת ולבדוק האם ניתן לעזור.
נכון ,כולנו ממהרים לאנשהו אבל האם באמת עוד 10 דקות יחריבו את עולמנו?

למען ההגינות, אני מניח שגם אני לא אעמוד תמיד בביצוע המחוות הנ"ל אך מבטיח מעל דפים אלו תמיד להשתדל.

זכרו, הרי כבר מישהו אמר כי רק אהבה תביא אהבה – תעבירו את זה הלאה.

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן