צור קשר

 
 Posted by at 20:12

  2 Responses to “צור קשר”

  1. ניר ברקת מצייר עתיד לילדי סולם
    ראש עיריית ירושלים פתח השבוע את אירועי חגיגות 30 שנה לסולם. מר ניר ברקת הגיע לכבוד המאורע בליווי משלחת בכירים מעירית ירושלים אל המרכז לקידום הילד המיוחד של סולם ברח' סורוצקין בירושלים.
    סולם, הנמנה בין חלוצי ארגוני החינוך מיוחד בישראל הכשירו במהלך שנים אלו אלפי ילדים בעלי צרכים מיוחדים לחיים אפשריים יותר. הכלים שרכשו במסגרות סולם השונות, הפכו אותם מאוכלוסייה נכה לאוכלוסייה מתמודדת. ידעי דבר טוענים כי ב- 30 שנות קיומה חוללה 'סולם' מהפך בעולם החינוך המיוחד בישראל.
    את ציון מלאות 30 שנות מקצועיות וקידום החליטו בסולם לקיים תחת דגל ייחודי בשם "ציירתי סולם". במיזם צפויה להיערך סידרת סיורים לידידים ואנשי המפתח של החברה הישראלית שליוו את סולם שלב אחר שלב לאורך השנים. בסיור יפגשו המבקרים את ההתמודדות היום יומית של הילד המיוחד, את החזון ואת ההצלחה יוצאת הדופן של ילדי סולם המיוחדים.

     

    בשבוע האחרון האחרון נפתח כאמור המיזם בביקורו של ראש עיריית ירושלים, מר ניר ברקת ומשלחת מכובדת של אנשי מפתח בעיריית ירושלים. בין המשתתפים הרבים נמנו: הרב יצחק פינדרוס, סגן ראש עיריית ירושלים, הרב איתמר בר-עזר, מנהל אגף חינוך חרדי, הרב גרשון בינט, מ"מ מנהל אגף החינוך החרדי, הרב דב פוקס, סגן מנהל מח' בינוי,  הרב ברוך הלפגוט, מנהל מח ת"תים וישיבות באגף החינוך החרדי, ועוד.
    האורחים התרגשו להכיר את הילדים מקרוב ולצייר יחד איתם. בפני המשלחת הוצגו אגפיו השונים של המרכז והם למדו להכיר את השירותים המגוונים הניתנים במסגרת סניפי סולם בירושלים ופרבריה. הבכירים נחשפו לצרכים החיוניים של המסגרות והתלמידים וקיימו דיון מעמיק באפשרויות השונות. בתום הדיון העניקו חברי המשלחת הבטחות משמעותיות, כל אחד בתחום אחריותו, כלפי עתיד הסניפים והרחבתם, והנציחו אותם ברשמיות על קיר הבטחות של המיזם "ציירתי סולם".

    על המשך הביקורים וההבטחות במיזם הייחודי, אתם מוזמנים לקרוא גם ב  http://www.sulam.net

  2. שלום.. אני שותפה ברדיו חנה, אני רוצה לדר כל יום חדשות טובות של אותו היום, הייתי שמחה שנשתף פעולה.. מה דעתכם?
    בברכה רחלי מדמוני

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן