מאי 112014
 

שבוע שני ברציפות שהנהג הישראלי של מוקה מוטורספורט נאלץ לזנק מאחור בגלל בעיות טכניות והוא מצליח לאסוף נקודות בעשירייה הראשונה

רוי ניסני הדהים היום את הקהל בעיירה פו שבצרפת, המארחת את סבב מרוצי אליפות אירופה הרשמית בפורמולה 3 למרוץ רחובות, כשזינק מהמקום האחרון על הגריד וסיים לבסוף במקום התשיעי.

אתמול רכבו של ניסני שוב סבל מבעיות מכאניות קשות, אשר גרמו למנוע שלו להתחמם. בעקבות כך ניסני דורג אחרון במקצה הדרוג.

בצהרים הוא התייצב במזג אוויר גשום על המקום ה-26 בגריד, כשהמטרה לשמור על המכונית ולהתקדם עד כמה שאפשר, במסלול הצר והקצר של פו, אשר כמעט ואינו מאפשר עקיפות.

כבר בפתיחה ניסני שיפר מיקום ועלה למקום ה-24. בהמשך הוא ניצל טעויות ותאונות של מספר נהגים כדי להתקדם בדרוג. אחרי 16 הקפות שבעה נהגים כבר היו מחוץ למשחק, ניסני כבר התקדם עד למקום ה-16.

5 דקות לפני הסיום נרשמה התרסקות נוספת על המסלול, בעקבותיה נכנס רכב הבטיחות למסלול. שלוש דקות תמימות נאלצו הנהגים לנסוע בשיירה איטית אחרי רכב הבטיחות, אשר הונף שוב הדגל הירוק. שבעת הנהגים שלפני ניסני בחרו לחזור למרוץ ולהיצמד לחלק הפנימי של הפנייה שלפניהם, ניסני בחר בחלק החיצוני והמהלך הזה סייע לו לעקוף ארבעה נהגים, ובזמן שנותר עד לסיום לשפר עוד במעט את המיקום שלו ולסיים במקום התשיעי, שהוסיף לו שתי נקודות דרוג נוספות למאזן.

פטר מוקה, הבעלים של קבוצת מוקה מוטורספורט, אמר בסיום המרוץ: " נהיגת רחובות בכבישים צרים ורטובים דורשת מהנהגים מיומנות רבה, וזה בדיוק הזמן של הנהגים להוכיח עד כמה הם מכירים ושולטים במכונית שלהם".

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן