מאי 112014
 

 משה פונטי: ״יש לנו נבחרת עם עומק ואיכות״
נבחרת ישראל סיימה היום את הטורניר היוקרתי בבאקו עם זהב, שתי מדליות כסף ומדליית ארד אחת.
אחרי שאתמול זכו גולן פולק ואמלי רוסנו במדליות כסף ורוני שוורץ במדלית ארד, הגיע היום השני בתחרות הגרנד סלאם בבאקו, עם הישג מצוין של שגיא מוקי שזכה בזהב לאחר איפון מרהיב בגמר.
בדרך לזהב פגש מוקי בקרב הראשון את מאדלוני האיטלקי והצליח לגבור עליו בתום קרב של 5 דקות. בקרב השני חיכה לישראלי יריב קשה מאוד בדמות לאשה הגיאורגי שזכה בזהב באולימפיאדת לונדון 2012, מה שלא הפריע למוקי לנצח באיפון 1:36 שניות לסיום. ברבע הגמר פגש שגיא בשחומורדוב האוזביקי וגם כאן ניצח באיפון יפה כשלסיום הקרב נותרו 28 שניות. מפגן האיפונים נמשך גם בחצי הגמר בו גבר מוקי באיפון על דובראט הצרפתי המדורג במקום ה-33 בעולם, לאחר 1:33 ד׳ מפתיחת הקרב!
בגמר פיגר מוקי מול יורני פלורן הצרפתי אולם הצליח לגבור על הצרפתי באיפון מרהיב ולזכות בזהב.
מוקדם יותר סיימה ליאור וילדיקן במקום השביעי.
בקרב הראשון פגשה ליאור את גאו הסינית עלייה הצליחה לגבור בעזרת יתרון יוקו בודד לאחר קרב של 4 דק', לאחר מכן בשלב רבע הגמר נוצחה ליאור ע"י אסמה ממרוקו ואנקה הסלובנית.
יו״ר איגוד הג׳ודו הישראלי משה פונטי: ״שבוע אחרי שבוע אנחנו מראים שלנבחרת שלנו יש עומק ואיכות של ג׳ודו. זה לא רק ספורטאי אחד או ספורטאית אחת. כל ספורטאי וספורטאי מצליח להתקדם ולהשתפר, וזה קורה כשעובדים נכון ושיטתי ובצורה מעמיקה. אני גאה בנבחרת, ושמח מאוד עבור שגיא מוקי ועבור אורן סמדג׳ה. הישג גדול״.
אורן סמדג׳ה: ״מדליה בטורניר גדול ויוקרתי שכזה מלמדת על האיכות של שגיא מוקי ועל ההתקדמות שלו בזכות עבודה רצינית וקשה. הציבור רואה רק מדליות ותחרויות, אבל זה מגיע רק אחרי שעות על גבי שעות של עבודה שקטה ואפורה בכל שבוע. נמשיך לעבוד כשהעיניים שלנו נשואות לעבר האולימפיאדה״

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן