מאי 082014
 

ביום שבת, 17 במאי 2014 בשעה 12:30 יתקיים במנזר בית ג'מאל קונצרט קלאסי "טיול לעולם של מוסיקה קלאסית" ובו ינוגנו יצירות מאת לואיג'י בוקריני, בורודין וויוטי בביצוע שלישיית הנגנים: רפאל ריבקין – כינור, אנה יופה – כינור ויאנה דוניצ'ב – צ'לו. השלושה ינגנו מוסיקה קלאסית מתקופות שונות תוך התמקדות ביצירות הרומנטיות של בוקריני, מוסיקה רוסית של בורדין והרומנטית הקלה של וויוטי. הרפרטואר בהופעה משלב לחנים מקוריים ומלודיות מוכרות. זוהי נגינה עם המון רגישות ואלגנטיות וניכר שנעשית באהבה גדולה ומקצועיות ומתוך הכרת היסטוריית המוסיקה הקלאסית. הקונצרט הוא במסגרת הפרויקט של "קשת אומנויות" שפותחת את עונת קונצרטי הקיץ בבית ג'מאל.

רפאל ריבקין הוא נגן כינור בארוק וחבר בתזמורת הסימפונית ירושלים מאז 1983. הוא בוגר האקדמיה למוסיקה של לנינגרד בסנט פטרסבטרג. מהכנרים המובילים בקבוצת הכינור השני בסימפונית ירושלים. מופיע בהרכבים קאמריים בישראל ובחו"ל וגם בביצועים של מוזיקה מהבארוק בכינור בארוק, בין השאר עם תזמורת הבארוק הירושלמית.

מנזר בית ג'מאל הוא פינת חמד האופיינית לחבל טוסקנה הציורי שבאיטליה. יש במקום בית קפה המציע גם בלינצ'סים, חנות יין שמציעה למכירה גם את יין הבוטיק של המנזר וכן שמן זית המיוצר במקום. לפני הקונצרט ניתן להצטרף לסיור מודרך חינם המתקיים במנזר בית ג'מאל, בכנסיית סטפנוס הקדוש וגם במנזר נזירות בית לחם הסמוך אליו. עוד ניתן לבקר בחנות הקרמיקה ולהתבונן או לרכוש יצירות וכלי קרמיקה שמכינות האחיות במנזר או לטעום ולרכוש שוקולד שהן מייצרות.

מחיר הקונצרט – 60 ₪. לתושבי האזור 50 ₪ וילדים עד גיל 10 חינם.

לפרטים ולהזמנת כרטיסים: אלינור: 054-6276690

 Posted by at 10:12

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן