מאי 042014
 

פשוט ירוק מקימה בהרצליה עמודי תאורה סולאריים עם עמדות טעינה לטלפונים סלולריים
במסגרת הפרויקט מוקמים במחלף הסירה בהרצליה
שבעה עמודי תאורה סולארית עם שקעי USBומצת הרכב

מה תעשו אם נתקעתם בהרצליה פיתוח עם סוללה מרוקנת בסלולרי?

החל מהשבוע תוכלו לגשת לכל אחד משבעת עמודי התאורה הסולארית שיותקנו בצומת הסירה, להתחבר לשקע ולמלא את הסוללה. השמש תשלם עבורכם את החשבון…

חברת "פשוט ירוק" החלה היום (יום ראשון, 4 במאי) בהתקנה של שבעה עמודי סולאריים ראשונים מסוגם בישראל שכל אחד מהם כולל שקע USB ומצת רכב.
הפאנל הסולארי שבראש העמודים צובר בשעות היום די אנרגיה שמאפשרת לו להאיר בשעות הלילה ולאפשר בכל שעות היממה הטענה של טלפונים ומכשירים אלקטרוניים אחרים.

לפרויקט תהיה תרומה בטיחותית לתושבים שעוברים במקום הן מבחינת התאורה והן במתן אפשרות להפעלת הסלולרי לטובת מי שהסוללה שלהם התרוקנה והם רוצים לתאם מפגש או איסוף ברכב.

לדברי גיא סער, מנכ"ל פשוט ירוק, למדינת ישראל יש שלל אפשרויות לניצול אנרגית השמש, במיוחד בתקופה שבה מחירי החשמל עולים כל העת ואנחנו רק בשלבים הראשונים של מימוש היכולות. עמודי התאורה הסולאריים מתאימים לרשויות מקומיות רבות בארץ וחוסכים בנוסף לעלויות האנרגיה להארה עם פנסים יקרים גם את החיבור לתשתית החשמל שלא תמיד נמצאת בקרבת מקום.

עדכונים על פרויקטים אקולוגים של פשוט ירוק בעמוד הפייסבוק:
https://www.facebook.com/pashut.yarok

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן