אפר 292014
 

אירגון מעש, להתחדשות ההון האנושי בשירות הציבורי חושף היום את המאתר: מאגר מועמדי האיכות לשירות הציבורי

ההרשמה חינם בכתובת http://bit.ly/maatar

מעש (ע"ר), האירגון הישראלי להתחדשות ההון האנושי בשירות הציבורי חושף היום (יום ג') את "המאתר", מאגר מועמדי האיכות לשירות הציבורי. המאתר הופך את שיטת המיון לשירות המדינה: במקום לחפש משרות בשירות הציבורי ולהגיש מועמדות פעם אחר פעם, הרשמה אחת למאתר מכניסה את מחפש העבודה אל תוך מאגר מועמדים איכותיים, שיונגש עבור מנהלי משאבי האנוש במשרדי הממשלה. אלה, יפנו אליו למציאת מועמדים מתאימים למשרות המתפנות אצלם.

הילה כהן רפפורט, מנכלי"ת מעש, אמרה היום כי: "המאתר" הוא הכלי של הלא-מקושרים להיכנס למערכת. אין צורך להכיר מישהו מבפנים, או לשלם לאתר השמה. המאתר ייצר תשתית קבועה של מאגר מועמדים שיהיה זמין עבור הגופים הציבוריים. בכך, מייצר "המאתר" הזדמנות למועמדים להיות גלויים וזמינים למערכת, ולהציג את יכולותיהם וכישוריהם כדי שיוכלו לצוד את עיניהם של מגייסי כוח האדם בשירות הציבורי. בנוסף לכך, מאפשר "המאתר" לבטא את המגמה הציבורית של ביקושים לשירות הציבורי, ובכך לתרום למאמץ לשיפור השירות הציבורי ופתיחתו למועמדים חדשים".

הנרשמים למאתר יזכו במספר שירותים נוספים אשר נועדו להקל עליהם במציאת עבודה בשירות הציבורי:

  1. מידע על משרות המתפנות בשירות הציבורי,
  2. גישה למערכת הסיוע למועמדים "רשו"ת הציבור" המורכבת מעובדים בשירות הציבורי שנרתמו לסייע במידע עבור מועמדים ולהביא מניסיונם בכדי לסייע בהתחדשות השירות הציבורי,
  3. עדכונים וזימונים למפגשים, אירועים, כנסים שמטרתם לסייע בהכרת השירות הציבורי ודרכי הכניסה אליו.

אל יוזמת המאתר שותפים נציגים בכירים ממשרדי הממשלה השונים. המטרה היא להפוך את המאתר למאגר המרכזי של מועמדי איכות לשירות הציבורי, שיעמוד לרשותם של כלל משרדי הממשלה והעיריות. ההרשמה והחברות במאתר הינם חינם, ומוגשים כשירות לציבור.

מעש הינה עמותה רשומה הפועלת לחיזוק ולהתחדשות השירות הציבורי בישראל, אשר הוקמה על ידי קבוצת צעירים אחרי קיץ 2011. מעש החלה פעולתה מתוך הכרה בחולשתו של השירות הציבורי בישראל לצד זיהוי פוטנציאל שיקומו והבראתו באמצעות השתלבות דור משרתי ציבור צעיר, איכותי ומקצועי.

 Posted by at 18:15

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן