אפר 282014
 

ה-Connect Wireless Flash Drive של חברת סאנדיסק, הזכרון הנייד האלחוטי הקטן בעולם, המאפשר הזרמת ווידאו למספר מכשירים במקביל, באופן אלחוטי וללא חיבור לאינטרנט, זכה בתואר "האביזר הטוב ביותר לשנת 2014". אות ההוקרה – מהחשובים ביותר בזירת ההדמיה הדיגיטלית, הוענק לחברה על ידי איגוד TIPA (Technical Image Press Association) הנחשב כיום לאגוד המקצועי הגדול והמשפיע ביותר בעולם בתחומי הצילום וההדמיה. מדי שנה בוחר איגוד TIPA את המוצרים הטובים ביותר שהושקו במהלך השנה בתחומי ההדמיה, כשהם לוקחים בחשבון את החדשנות שמאחורי המוצר, את הטכנולוגיה, העיצוב, קלות השימוש ויחס העלות-תועלת.

הקונקט שייך לקטגוריה חדשה של מוצרים שהשיקה באחרונה ענקית הפלאש: מוצרי אחסון פלאש אלחוטיים, המבשרים על הדור הבא של פתרונות האחסון הניידים, כשהם מספקים גישה קלה יותר לתכנים ואפשרות נוחה לחלוק תכנים במספר מכשירי מובייל.

ה-Connect Wireless Flash Drive, הוא כיום הדיסק און קי האלחוטי הקטן בעולם. הוא מגיע בקיבולות של עד 64GB ומספק אחסון בשפע לכל בעל סמארטפון או טאבלט, בלי צורך בחיבור אינטרנט או כבלים. המשתמשים יכולים לגשת – ובמקביל – לתמונות, סרטים, מוסיקה ומסמכים, הנמצאים על המכשיר שלהם, ממערכות ניידות שונות, בבית או בדרך, כשלרשותם פעילות רצופה של עד 4 שעות בין טעינה לטעינה. במוצר אחד משולבים הניידות של מערכת אחסון עם הנוחות והפונקציונליות של העברת ושיתוף תכנים אלחוטית.

 Posted by at 18:41

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן