אפר 272014
 

משלחת של 15 סטודנטים מהמגזר הערבי הלומדים במכללה האקדמית כנרת תצא בעוד כשבוע לפולין. המשלחת תבקר, בין היתר, במחנה המוות אושוויץ בירקנאו, בבית העלמין היהודי בוורשה ובאתרי ההנצחה השונים בלודג' ובקרקוב.

"אינני חוששת מביקורת על החלטתי ברחוב הערבי, אני יודעת שאני עושה את המעשה הנכון. יותר מ – 50 מיליון בני אדם נרצחו על ידי הנאצים, מתוכם שישה מליון יהודים. רק שכל מעוות יכול להתייחס בשוויון נפש לאותו פשע.
דווקא אנחנו, סטודנטים מהמגזר הערבי, יכולים וצריכים להתחבר עם הכאב היהודי ועם זיכרון השואה", כך אמרה עאישה עמאש, סטודנטית מג'סר א זרקא, שתצא עם המשלחת בעוד כשבועיים.

הסטודנטים במשלחת סיפרו כי בני משפחותיהם ומכריהם העריכו מאוד את החלטתם לנסוע למחנות ההשמדה בפולין ועודדו אותם לעשות כך. עוד הם ציינו כי המהלך גרם לקירוב בין הסטודנטים הערבים לסטודנטים היהודים במכללה.

החנן הורוביץ, מנהל דיקנט הסטודנטים במכללה האקדמית כנרת, ציין כי: "משלחת הסטודנטים הינה אות כבוד הן לסטודנטים היוצאים והן למכללה האקדמית כנרת. אנו גאים להוציא משלחת המורכבת כולה מסטודנטים ערבים המבקשים ללמוד ולהכיר מקרוב את ההיסטוריה של העם היהודי בתקופה הנוראה ההיא".

 Posted by at 18:12

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן