אפר 242014
 

גילי כהן זכתה היום במדלית הארד באליפות אירופה שנערכת בצרפת.
בקרב על מדלית הארד ניצחה כהן את יוליה ריזובה הרוסיה לאחר שהרוסיה צברה שלושה עונשים במהלך הקרב.
מוקדם יותר במהלך היום זכתה אמלי רוסאנו במקום החמישי, לאחר שהפסידה בקרב על מדלית הארד.

גילי כהן: ״אני מאוד שמחה על המדליה, מדלהי ראשונה ברמה כזו עבורי בבוגרים. זאת התחלה טובה בשבילי לקראת הקריטריון האולימפי ואני מקווה שזו רק ההתחלה. המדליה הזו הושגה בזכות עבודה קשה עם כל הבנות והצוות בנבחרת, ומגיע קרדיט לשני הרשקו מאמן הנבחרת כמו גם למועדון שלי מכבי הרצליה ולמאמן האישי שלי אלעד חביון. אני מודה לכל הנבחרת על האוירה הטובה בינינו הבנות ועבודת הצוות בה אנחנו מקדמות אחת את השנייה״.

מאמן נבחרת ישראל שני הרשקו: ״אני מאושר בשביל גילי וגאה שיש לנו ספורטאית כמותה. זה היה יום מוצלח מאוד, ועצם העובדה ששתי ספורטאיות שלנו מדורגות בחמש הגדולות של אירופה היא מקור לגאווה. גילי ספורטאית נדירה שעובדת קשה ומגלה אישיות מדהימה, אופי. מגיע לה ובגדול״.
יו״ר איגוד הג׳ודו משה פונטי: ״אני מתרגש מאוד ושמח עבור גילי ועבור הנבחרת שלנו. גאווה גדולה וכבוד גדול, העבודה המדהימה של גילי בנבחרת מוכיחה את עצמה, וההתקדמות שלה היא פשוט אדירה. גילי אדם מקסים, עם מוסר עבודה, צניעות ואישיות מקסימה. אני גאה בה״.

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן