מרץ 122012
 

כ-300 אלף ישראלים, צפויים לצאת לחו"ל במהלך חופשת הפסח שתתחיל במוסדות החינוך ביום רביעי 28 במרס, ותימשך עד שבת, 14 באפריל.

היעד מספר אחד, כמו בכל שנה, הוא ארה"ב -בה המחירים שפויים ממחירי אירופה הקלאסית. חברת אלדין טראוול מדווחת כי ביקושים ליעדי אירופה הקלאסית תופסים את מקומם של יעדי אגן הים התיכון בחופשת הפסח השנה, זאת עקב החופשה המוקדמת במערכת החינוך,ובשל מזג האויר הקר השורר באגן הים התיכון. למרות הקור, יהודה זפרני, סמנכ"ל אופיר טורס, ציין כי עדיין יש ביקוש ער גם לקפריסין ולאיי יוון. טורקיה לעומת זאת, כבר לא על המפה.
היעדים הבולטים השנה מלבד ארה"ב, הם לונדון, פאריס, ברלין, ברצלונה ורומא.
בתקופה של חופשת הפסח, יש באירופה כמה רמות מחירים לפי התאריכים, שכן חג הפסחא חל יומיים לאחר ליל הסדר, ב-8 באפריל, ואז מעלים הארופאים את הביקוש ואת המחירים, ומי שרוצה לחסוך, עדיף שיזמין מלון לפני הפסחא. ההבדלים במחירים מורגשים בעיקר ביעדים כמו ניו-יורק, ברצלונה, אמסטרדם, פאריס, ברלין ורומא.
מנכ"ל קבוצת קשרי תעופה, יורם מוטעי, סיפר כי "השנה אנו עדים לביקושים ערים, בעיקר לחופשות משפחתיות של ששה-שבעה ימים בצפון איטליה, ולחופשות בסיצליה, ברצלונה ופראג", ומנהלת השיווק של אשת טורס, גלית זכאי, הדגישה כי "בתיירות הפנים אין מחירי הדקה ה-90, ולכן לא כדאי לישראלים לחכות לרגע האחרון. "לדבריה, המכירות המקדימות זולות באופן משמעותי".
חבילת נסיעה לפראג ב-6 באפריל, ערב פסח, שתימשך ארבעה לילות במלון 4 כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר, תעלה 2500 דולר לחדר לשני מבוגרים וילד (עד גיל 12), ומי שיבחר לטייל בסיצליה החל מ-2 באפריל, יוכל לרכוש חבילה הכוללת חמישה לילות על בסיס לינה וחצי פנסיון ורכב שכור בקבוצת D, המחיר כ- 1,200 דולר ליום החדר זוגי. חופשה בבודפשט שתתחיל ב-3 או ב-5 באפריל, הכוללת ארבעה לילות על בסיס לינה, ארוחת בוקר והעברות, תעלה כ-600 דולר לאדם בחדר זוגי, ומי שחפץ ביעד קרוב יותר-חבילת טיסה לרודוס, כרתים, או לקפריסין הכוללת שבעה ליליות בווילה פרטית עם בריכת שחייה, המתאימה לזוגות, למשפחות או לחברים ,עולה החל מ-450 יורו לאדם.
 
אילן גטניו (ישראל היום)

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן