מרץ 072012
 

במתחם רחוב ביאליק בתל-אביב, יצוין פורים הסטורי של 100 שנה לעדלאידע התל אביבית הראשונה.

שלושה ימים של צבעים, תחפושות, הצגות וסיורים מיוחדים. ברפרטואר: "חנות של חיות", הצגה לילדים המעלה באוב את סיפורו של גן החיות העברי הראשון בתל-אביב, "אגדה במעבדה", עיבוד ל"שלמה ושלושת האחים" מאת ביאליק, הצגת ילדים על צמד מדענים מדופלמים השואפים להמציא משהו שיהפוך אותם למליאנים, אלא שמשהו בניסוי משתבש.

"סיור בבית העיר": מסע בעקבות מגילת העיר האבודה המגוללת את סיפור העדלאידע האגדית הראשונה בתל-אביב, כשבדרך פוגשים הילדים דמויות מרכזיות מחייה של העיר העברית הראשונה, וסדנת קומיקס לילדים, שבה יעצב כל ילד ספרון ציורים אישי שיוכל לקחת הביתה.
 
"פורים חי במתחם ביאליק" חמישי-שבת,8-10.3, 10:00-14:00 רחוב ביאליק,בתל-אביב
 

אבו נבוט, יו יה 

אבו נבוט חוזר ליפו העתיקה, יוצא עם הקהל המחופש לחפש אחר המפתחות לתיבה הקדומה שמצא, ויחד פוגשים בין הסמטאות דמויות היסטוריות -אגדיות השזורות בסיפורה של יפו, תחותימס המצרי, אנדרומדה היווניה, נפוליאון הצרפתי, אנטון איוב הערבי, וחלוצה עבריה.
האם המחופשים יצליחו לפענח את כל כתבי החידה?האם היפואים מימי קדם יעזרו להם למצוא את המפתחות לתיבה הקדומה ?זוהי תמצית "אגדות בסמטאות", הצגה לכל המשפחה שתעלה במיוחד בפורים ומשלבת תיאטרון וסיור בסמטאות יפו העתיקה, בשיתוף הילדים המחופשים.
 
כתיבה:גדעונה רז, בימוי:נורמן עיסא, שחקנים,גדעונה רז,לואי נופי,ורוי קלדרון,
"אגדה בסמטאות"  שישי,9.3, 11:00  תיאטרון ערבי-עברי ,מפרץ שלמה 10,יפו העתיקה.

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן