דצמ 222011
 

דצמבר הגדול של השיט הישראלי נמשך גם אתמול. לאחר זכייתה של לי קורזיץ באליפות העולם, ביססה המשלחת הכחולה-לבנה בפרת' את האמירה שהפכנו למעצמת שיט. ורד בוסקילה וגילי כהן אמנם לא הצליחו בסופו של דבר לעלות לפודיום, אבל מי שכן עשה זאת ברגע האחרון היה נמרוד משיח.

נמרוד בן ה-23, שבימים הראשונים של התחרות עדיין הוליך את הדירוג וחלם על מדליית זהב, הסתפק בסופו של דבר במדליית ארד. לאחר שיוט טקטי מאד שלו ביום התחרות האחרון, נמרוד חניכו של גל פרידמן, הגיע לשיוט המדליות שהוא במקום הרביעי בדרוג הכללי, עם סכוי קלוש למקומות 1-2 ,לפיכך התרכז משיח במדורג השלישי, פרימסלב מירצ'נסקי הפולני ,ולמרות שסיים במקום השישי והגיע ל-52 נקודות שליליות, בדיוק כמו יריבו -בשל העובדה שסיים מעליו בשיוט המדליות המכריע, הוא עלה למדרגה האחרונה בפודיום.

"אני ממש שמח לחזור הביתה עם מדלייה" ,סיכם משיח, שזכה במדליה שלישית ברציפות באליפות העולם, (כסף לפני שנתיים,וארד אשתקד)."נורא רציתי לזכות בתחרות, אבל שני הראשונים גולשים נהדרים, ואני שמח שהצלחתי להגיע לארד בסיום" . ביום רביעי יחזרו הגולשים לארץ, ולמחרת יגיע גם משיח בצמוד לקורזיץ, לטכס של הועד האולימפי שם יקבל את המענק בסך 50 אלף שח, ומאמנו גל פרידמן יסתפק במחצית הסכום.

 

ג'ודו: ארד לזאבי בסין

אריק זאבי נעל אתמול את עונת 2011 בטעם מתוק, לאחר שזכה במדליית הארד בגרנד-פרי צ'ינגדאו. יממה אחרי שאליס שלזינגר סיימה גם היא במקום השלישי, הוסיף הג'ודוקאי הבכיר מדליה במשקל של עד 100 קילו.

"אני שמח שסיימתי את השנה עם מדליה וגם נקמתי על הדרך ביריב המונגולי, שהדיח אותי בשבוע שעבר בטוקיו", סיפר זאבי, "אנסה להמשיך להשתפר לקראת האולימפיאדה "

מיקי שגיא(ישראל היום)

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן