אוק 282011
 

המחאה חוזרת לרחובות. במוצאי שבת יתקיימו עצרות מחאה ברחבי הארץ. יו"ר התאחדות הסטודנטים איציק שמואלי אמר "המחאה עובדת, בכירי המשק מתקשרים אלי בתחינה ומבטיחים להוריד מחירים, רק שלא ניזום נגדם מחאה".

הארועים בשבת הקרובה צפויים להוות מבחן ראשון למחאה מאז ההפגנה הגדולה ב-3 לספטמבר. דפני ליף, ממובילות המחאה החברתית, קראה לציבור להגיע, ואמרה "נרעיד את הארץ עד שהממשלה תתעורר, אנו חוזרים לרחובות להמשך המלחמה על עתידה התרבותי-כלכלי-חברתי של מדינת ישראל".

האירוע המרכזי יתקיים בשעה 21:00 בככר רבין בתל-אביב, ונוסף על ההפגנה המרכזית, צפויות להתקיים עוד עצרות בירושלים, קריית שמונה, חיפה, ראשון לציון, הוד-השרון, מודיעין, באר-שבע ואילת.

שמואלי השתתף אתמול בכינוס שגרירי "רוטשילד" בקיבוץ כפר גלעדי והסביר כי המחאה עובדת. "כל בכירי המשק מתקשרים אלי בבקשה שגובלת בתחינה, ומבטיחים להוריד מחירים, רק שלא ניזום נגדם מחאה". דו"ח ועדת טרכטנברג לא מביא בשורה,את השינויים נשיג או בכוח או בקלפי".

דן לביא,דני ברנר, יעל בורונובסקי,והיאלי יעקובי (ישראל היום )

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן