אוג 242011
 

מועדון המוטוקרוס מקבל בברכה את האופציה להוצאת רישיון לכלי תחרותי אשר פרסם המשרד לתרבות ולספורט.
לפניכם ההודעה לעיתונות שפרסם המועדון – כלשונה:

אתמול פרסמנו הודעה קצת פחות אופטימית בעניין הרישיון לכלי תחרותי וההשלכות שלו על היום בו יתקיימו מרוצים חוקיים בישראל, אבל לא נפחית בהישג לכשעצמו – אפשר לקבל רישיון זמני לכלי תחרותי ולהפסיק לחשוש מ"אי-נעימויות" כלשון ההודעה.

הנה הודעת מועדון המוטוקרוס כלשונה:

כותרת ההודעה: אופנועי מוטוקרוס חוקיים בישראל

עמותת מועדון המוטוקרוס שמחה להודיע על תחילת קבלת רישיון זמני לאופנועי מוטוקרוס הנמצאים בישראל.

עמותת מועדון המוטוקרוס קוראת לבעלי אופנועי המוטוקרוס בישראל לרשום את האופנועים שבבעלותם, לקבל עבורם רישיון זמני וחוקי ולהימנע מאי נעימויות .

חברי עמותה רשומים יקבלו את בדיקת האופנוע והכנתו לקבלת רישיון זמני ללא עלות.

העמותה תספק בוחנים מוסמכים (בעלי תעודות מטעם הרשות לנהיגה ספורטיבית) לצורך בדיקת האופנועים.

עמותת מועדון המוטוקרוס בשיתוף ההתאחדות, פעלו ופועלות בתקופה האחרונה לקבלת רישוי לאופנועי מוטוקרוס הנמצאים בארץ. לאחר תהליך ארוך וממושך אושרו הכללים לקבלת רישוי זמני וניתן סוף סוף לרשום אופנועי מוטוקרוס בתהליך חוקי בישראל.

עמותת מועדון המוטוקרוס מביעה את תודתה לרשות לנהיגה ספורטיבית ומעריכה את המאמץ לקידום רישוי אופנועי מוטוקרוס בישראל.

אז מה צריך על מנת לקבל רישיון זמני?

מילוי של הטפסים הדרושים (מקור + 2 העתקים)

צילום של האופנוע (מלפנים ומאחור בזווית של 45 מעלות) , צילום של מס' שלדה, צילום של מס' מנוע

תצהיר חתום ע"י עו"ד לבעלות על האופנוע

שטר מכר במידה וקיים (מהווה יתרון)

שלבי הרישוי והתקנות:

בשלב ראשון ניתן לבקש רישיון זמני לכלי תחרותי. רישיון זמני מיועד להשלמת תהליכי רישוי (ולמנוע אי נעימויות מול הרשויות). רישיון זמני לכלי תחרותי אינו מהווה רישיון נהיגה, כי אם רישיון כמשמעותו בסעיף 2 לתקנות הנהיגה הספורטיבית (הוראות בדבר נהיגה שאינה ספורטיבית בכלי תחרותי), תש"ע- 2010.

סעיף 2 לתקנות אלה קובע שניתן לנהוג בכלי תחרותי שניתן עליו רישיון כלי תחרותי, נהיגה שאינה ספורטיבית, מאזור החניה הסמוך למוסך, מכון רישוי, מעבדה מוסמכת או כל מקום המיועד לבדיקת הכלי התחרותי, תיקונו או רישויו, וחזרה לאזור החניה האמור; והכל בכלי תחרותי שהובל לשם בדיקה, תיקון או רישוי אל מקום החניה וממנו על גבי עגלה נגררת או על גבי רכב מנועי מסחרי שנעשו בהם הסידורים המתאימים לצורך זה, ובלבד שמרחק הנסיעה לא יעלה על 100 מטרים.

כמו כן, יצוין כי הכלי התחרותי מחויב בפוליסת ביטוח לפי פקודת רכב מנועי (נוסח חדש). רישיון זמני לכלי תחרותי תקף למשך 3 חודשים בלבד. יובהר, כי אין בעובדה שניתן רישיון זמני כדי ללמד על כשירותו של הכלי לקבל רישיון קבוע. רישיון כלי תחרותי קבוע יכול להינתן רק לסוגי הכלים התחרותיים, שהושלמו לגביהם כללי הנהיגה הספורטיבית ע"י ההתאחדויות.

לתאום רישום לעמותה ובחינת אופנועים נא להתקשר לתמר נתנוב : 050-2488877

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן