ינו 032011
 

מוקד חדש, שיחל לפעול בתוך חודשים ספורים, יעזור למשפחותיהם של המילואיניקים בתיקוני חירום של תקלות קטנות בבית בזמו שהגברים או הנשים יהיו בצבא.

מהשרות החדש יוכלו להנות כ-70 אלף חיילי מילואים החברים במועדון ההטבות "בהצדעה" של משרד הביטחון שאיליו יכולים להצטרף חינם כל אנשי המילואים המשרתים יותר מ- 14 ימי מילואים בשנה.

על פי התוכנית, כל חייל או חיילת שייצאו לשלושה ימי מילואים רצופים ומעלה יוכלו להנות ממוקד שאליו יצלצלו בני המשפחה בכל מקרה, החל בנורה שנשרפה, דרך תיקון קצר חשמלי וכלה בפנצ'ר בגלגל.

גם עם הילד יחלה באמצע הלילה, ניתן יהיה לצלצל למוקד, והעובדים בצד בשני של הקו יקשרו בין המשפחה לרופא המתאים,"השרות הזה יוסיף הרבה ביטחון למי שנשאר בבית"אמר אתמול עמירם שטילמן (51 ) מהיישוב יסוד המעלה שבגליל העליון. למרות גילו שטילמן משרת עדיין מדי שנה בין 15 ל- 20 ימי מילואים כמדריך צניחה "אני בגיל שבו הילדים בגרו ועזבו את הבית, וכשאני יוצא למילואים האשה נשארת לבד, בעיניי אומר שטילמן השרות הזה מצויין, בעיקר לח"ברה ותיקים כמוני,וטוב שיש מישהו שיכול לתת פיתרון ומענה ראשוני במקרה חרום, לדבריו מצטרף גם איתי בן- אבי (בן 35 ) מקריית-אונו המשרת מדי שנה לפחות 14 ימי מילואים בגדוד קשר,"זה בהחלט יכול ל הקל על אנשי המילואים, במיוחד אם אין מישהו קרוב שיכול לעזור", אמר איתי,רעיתו מירב מסכימה ומוסיפה: "זה ירגיע לדעת שיש שרות כזה, וזה בעיניי רעיון יפה,למרות שאני באופן אישי פמניסטית ברוחי ומסתדרת לבד."

החברה, שתיבחר במכרז של היחידה להכוונת חיילים משוחררים במשרד הביטחון, תידרש להציג תוכנית שלפיה המוקד יוכל לפעול גם במקרים של גיוס המוני, ובמשרד הביטחון כבר החלו להיערך להפעלת השרות החדש.

לפי התוכנית המסתמנת , לכל צו מילואים מתאים תוצמד גם הודעה על זכאות לשירות החדש,ואיתה מספר הטלפון של המוקד, מי שמיהר לברך על היוזמה החדשה היה שר הביטחון אהוד ברק שאמר "ישנה חשיבות רבה לחזק ולהוקיר תודה למערך המילואים שעליו נשענת המדינה כולה.

ראובן וייס (ידיעות-אחרונות )

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן