נוב 232010
 

הוועדה המשותפת ( פנים – העבודה ) לנושא סביבה ובריאות החליטה אתמול לאמץ את המלצות הצוות הבינמשרדי של משרדי החינוך, הבריאות,והגנת הסביבה, הקוראת לצמצום ומניעת חשיפה של התלמידים במוסדות החינוך לקרינה אלקטרו-מגנטית,יישום ההמלצות יחל בחודשים הקרובים.

על פי ההמלצות , יש לקיים תוכנית חינוכית להקניית הרגלי שימוש נכונים ומושכלים בטלפון הסלולרי, במקביל להצבת טלפונים נייחים לשימוש התלמידים בבתי הספר, הוועדה תמליץ למשרד התחבורה לאסור שימוש מוחלט בטלפונים סלולרים (כולל דיבוריות ואוזניות ) על ידי נהגים צעירים, ללא קשר לקרינה, אלא בגין הסחות הדעת הנוצרות בזמן הנהיגה.

עוד הוחלט להנחות בצורה עקרונית את מערכת החינוך, כי במקום שימוש בתקשורת מחשבים אלחוטית, בנוסח W I F I' יש להעדיף חיבור ברשתות קוויות, יו"ר הוועדה ח"כ דב חנין (חד"ש ), אמר "העובדה שהקרינה האלקרו-מגנטית שקופה, הופכת אותה לבלתי נראית, אבל לא לבלתי מסוכנת.

ליאור נוביק ( פוסט)

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן