ספט 282010
 

הפרשותיהם של האריות בספארי מסייעות ללוחמי צה"ל בגבול הצפון לישון טוב יותר בלילות ,ולהיות רגועים יותר. מה הקשר? תקראו את הסיפור הבא.

אין לוחם שלא מכיר את התופעה המעצבנת והמתסכלת הזו, אתה מצליח לתפוס קצת שינה בין הסיור האחרון לשמירה המחכה לך, ואז מעירים אותך ומקפיצים אותך לגדר הגבול בחשד לחדירת מחבלים, לאחר שמערכות ההתרעה גילו שמישהו נגע בגדר.

אתה מזנק אל הג'יפ או אל הקומנדקר, מגיע לגדר ןשוב מגלה כי מדובר בהתרעת שווא גם הפעם היגיעו חזירי הבר לאזור הגדר, נגעו בה – ושוב הוקפצה הגזרה כולה לשווא, לאחר שנדמה היה כי מדובר במחבלים.

לוחמי גדוד הנדסה המילואים שתפסו באחרונה קו ברמת- הגולן בסמוך לגבול עם סוריה עברו גם הם את התופעה הזו שוב ושוב שאנחנו תופסים קו אנחנו פשוט משתגעים ומטורטרים, בעיקר בשעות הלילה סיפר אתמול אחד החיילים רן צברי "חזירי הבר שיוצאים לחפש מזון נוגעים בגדר ומיד מכניסה את כל המערכת לכוננות, אנחנו עולים על הכלים ומגלים ששוב מדובר בחזירי הבר.

באחד הימים עלה במוחו של אחד מהם רעיון מקורי, צואת אריות, חקלאים רבים יודעים שהנשק היעיל ביותר להברחת בעלי חיים שמנסים לאכול את היבול היא צואת אריות, הריח שלה מבריח אותם מהמקום .מה עשו המלואימנקים ? באחת החופשות נסעו לסאפרי ברמת- גן וסיפרו למנהלים שם את הבעיה בסאפארי רגילים לפניות כאלה מחקלאים,ולפיכך מסרו בידיהם כמה שקים של צואת אריות כמובן מתנת חינם, החיסרון היחיד בענין הוא תאריך התפוגה של הצואה מוגבל, שכן לאחר כמה ימים מתפוגג ממנה הריח.

חזרו לוחמי המילואים צפונה, ואיתם כמה שקי צואת אריות, נסעו לאורך הגבול ופיזרו אותה ליד הגדר, הפעןלה הניבה תוצאות מהירות, הריח הבריח את חזירי הבר ויתר בעלי החיים שהיו נתקלים בגדר, והלוחמים זכו ללילות שקטים.

מתן צורי, וראובן וייס (ידיעות אחרונות).

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן