יול 272010
 

אף לא אחד אוהב להמתין שעות ארוכות במסדרונות בית חולים לבדיקה רפואית שעליה הוא אף נדרש לשלם מחר גבוה.יש כאלו שמצאו פתרון יחודי לאי הנעימות שבהמתנה המייגעת, וגם חסכו כסף רב.
אנשים הזקוקים לבדיקת ct קרדיאלי (סוג של צילום ומיפוי לב) גילו, כי מחירי הבדיקה בבית חולים זיו בצפת נמוך כמעט ב-50% ממחירה של אותה בדיקה במכונים הפרטיים ובתי החולים המרכז הארץ. בשקט, בשקט המידע הזה קיבל כנפיים , ולאחרונה עלה מספרם של תושבי המרכז המגעים לצפת והופכים את יום הבדיקה ליום של כייף ולבילוי בחיק הטבע בגליל. מיכל ומתי בר- לב מאשדוד, באו בעקבות המלצה של חברים, "חברים שגרים בצפון ועברו את הבדיקה המליצו לנו על הטיפול המהיר, על מקצועיות של הצוות ובעיקר על המחיר.לא חשבנו הרבה, התקשרנו להזמין תור ואחרי יומיים באנו מאשדוד עברנו את הבדיקה , טיילנו בסימטאות העיר העתיקה חגגנו במסעדה טובה, והפכנו את יום הבדיקה ליום של כייף.
עכשיו מתכוננים הזוג בר-לב לעודד חברים נוספים להגיע לבית החולים זיו בצפת על מנת לעבור בדיקות. עבור הבדיקה שלנו דרשו במרכז 2000 שקלים, בזיו המחיר נמוך בחצי, מסביר ד"ר אוסקר אמבון, מנהל המרכז הרפואי זיו. הוזלת הבדיקה היא חלק מהחלטה אסטרטגית שנועדה לאפשר נגישות יתר לאנשי מקצוע מעולים למספר רב יותר של נבדקים.
פרופסור אלון מרמור, מנהל המחלקה הקרדיולוגית בזיו, אמר כי את בדיקת ה CT הקרדיאלי, מומלץ לעבור ה מגיל 40, בקרב אותם אנשים עם סיכון בינוני או מוגבר להתפתחות מחלת לב .
הסריקה נמשכת שמונה שניות ואינה מצריכה הרדמה. גילוי מוקדם של טרשת עורקים עשוי להציל ממות .

דני ברנר (ישראל היום)

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן